چنانچه در خرید محصول دچار مشکل شده اید و به هر دلیل قادر به پرداخت وجه برای خرید نیستید، لطفا موارد ذیل را به دقت مطالعه فرمایید و چنانچه راهنمایی های ذیل مفید واقع نشد، نوع مشکل خود را در بخش پایینی، ثبت فرمایید تا اقدامات لازم برای حل مشکل شما انجام پذیرد.

چنانچه برای کارت بانکی خود، تاکنون رمز دوم (رمز پرداخت اینترنتی) تعریف نکرده اید و یا رمز دوم خود را فراموش کرده اید، امکان پرداخت از طریق سیستم USSD (کد دستوری موبایل مثل #2424*733*) را ندارید. اما راه حل بسیار ساده است. کافی کارت بانکی خود را در داخل دستگاه خود پرداز بانک مربوطه قرار داده و وارد بخش تنظیم رمز شوید و رمز دوم (رمز پرداخت اینترنتی) را تعریف و تنظیم نموده و پس از آن نسبت به خرید از طریق سیستم USSD (کد دستوری موبایل مثل #2424*733*) اقدام فرمایید. لازم به توجه است که از رمز دوم کارت خود، همانند رمز اول محافظت فرمایید و به هیچ وجه آن را در اختیار دیگران قرار ندهید.
- چنانچه از سیمکارت رایتل برای خرید استفاده می نمایید، لازم به توضیح است که متاسفانه امکان خرید از طریق #2424*733* برای دارندگان سیم کارت رایتل فراهم نمی باشد. اما نگران نباشید، شما می توانید با شماره گیری #2424*720* نسبت به خرید نرم افزار و دریافت هدیه آن اقدام نمایید و يا از همين سايت از طريق اينترنتي نسبت به خريد نرم افزار اقدام فرمایید.
چنانچه در اواسط فرآیند خرید پیغامی مبنی بر رد درخواست شما (پیغام Rejected یا پیغام Connection Problem or Invalid MMI code) از طرف اپراتور تلفن همراه دریافت نمودید، به دلیل تراکم و ازدحام بیش از حد درخواست در آن لحظه و یا به دلیل تاخیر زیاد شما در وارد کردن اعداد می باشد. لذا توصیه می گردد برای سریعتر وارد کردن اعداد، کارت بانکی خود را نزد خود به همراه داشته باشید تا در زمان وارد کردن شماره کارت بانکی، تاخیر زیادی نداشته باشید. همچنین در شرایطی که به دلیل تراکم و ازدحام بیش از حد تقاضا در آن لحظه، درخواست شما از جانب اپراتور تلفن همراه رد می شود بهتر است کمی صبر نمایید و مجددا با شماره گیری #2424*733* برای خرید تلاش نمایید. چنانچه برای خرید از کارت بانکی "بانک تجارت" استفاده می نمایید و موفق پرداخت وجه نشده اید، باید به اطلاع شما متقاضی خرید محترم برسانیم که متاسفانه در برخی موارد امکان پرداخت از طریق سیستم USSD (کد دستوری موبایل مثل #2424*733*) برای کارتهای بانک تجارت فراهم نمی باشد. لذا توصیه می گردد برای خرید، از کارتِ بانکهای دیگری استفاده فرمایید. چنانچه مراحل خرید را تا انتها طی کردید، اما در پایان پیغام "خطا در پرداخت" را دریافت کردید، نوع خطا با پیامک به شما اطلاع داده می شود. لطفا با مطالعه پیامک مربوطه، سعی در اصلاح خطای مذکور نمایید. چنانچه مشکلات شما در هیچ یک از موارد فوق نبوده است، لطفا مشکل خود را در بخش ذیل اعلام فرمایید: